АБВ
Pesenok.ru
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • Е
  • Ж
  • З
  • И
  • К
  • Л
  • М
  • Н
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Т
  • У
  • Ф
  • Х
  • Ц
  • Ч
  • Ш
  • Э
  • Ю
  • Я
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • #
  • Текст песни Хор Сретенского монастыря - Пасхальный канон

    Исполнитель: Хор Сретенского монастыря
    Название песни: Пасхальный канон
    Дата добавления: 12.12.2017 | 09:15:32
    Просмотров: 38
    0 чел. считают текст песни верным
    0 чел. считают текст песни неверным
    На этой странице находится текст песни Хор Сретенского монастыря - Пасхальный канон, а также перевод песни и видео или клип.

    Кто круче?

    или
    ПАСХАЛЬНЫЙ КАНОН, составленный прп. Иоанном Дамаскиным (VIII в.)

    Глас 1.

    Песнь 1.

    Ирмос: Воскресения день, просветимся, людие: Пасха, Господня Пасха! От смерти бо к жизни и от земли к небеси Христос Бог нас преведе, победную поющия.

    Припев: Христос воскресе из мертвых.

    Очистим чувствия и узрим неприступным светом Воскресения Христа блистающася, и радуйтеся рекуща, ясно да услышим, победную поюще.

    Небеса убо достойно да веселятся, земля же да радуется, да празднует же мир, видимый же весь и невидимый: Христос бо воста, веселие вечное.

    Таже ектениа, и возглас: Яко Твоя держава, и Твое есть Царство, и сила, и слава Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков.

    Песнь 3.

    Ирмос: Приидите, пиво пием новое, не от камене неплодна чудодеемое, но нетления источник, из гроба одождивша Христа, в Немже утверждаемся.

    Ныне вся исполнишася света, небо же и земля, и преисподняя: да празднует убо вся тварь востание Христово, в немже утверждается.

    Вчера спогребохся Тебе, Христе, совостаю днесь воскресшу Тебе, сраспинахся Тебе вчера. Сам мя спрослави, Спасе, во Царствии Твоем.

    Таже ектениа, и возглас: Яко Ты еси Бог наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.

    Ипакои, глас 4:

    Предварившия утро яже о Марии, и обретшия камень отвален от гроба, слышаху от Ангела: во свете присносущнем Сущаго с мертвыми что ищете, яко человека? Видите гробныя пелены, тецыте и миру проповедите, яко воста Господь, умертвивый смерть, яко есть Сын Бога, спасающаго род человеческий.

    И чтение в Григории Богослове, егоже начало: На стражи моей стану: По чтении же паки вжигают свещи братия.

    Песнь 4.

    Ирмос: На Божественней стражи богоглаголивый Аввакум да станет с нами и покажет светоносна Ангела, ясно глаголюща: днесь спасение миру, яко воскресе Христос, яко Всесилен.

    Мужеский убо пол, яко разверзый девственную утробу, явися Христос: яко человек же, Агнец наречеся: непорочен же, яко невкусен скверны, наша Пасха, и яко Бог истинен совершен речеся.

    Яко единолетный агнец, благословенный нам венец Христос, волею за всех заклан бысть, Пасха чистительная, и паки из гроба красное правды нам возсия Солнце.

    Богоотец убо Давид, пред сенным ковчегом скакаше играя, людие же Божии святии, образов сбытие зряще, веселимся Божественне, яко воскресе Христос, яко Всесилен.

    Ектениа, и возглас: Яко Благ и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.

    Песнь 5.

    Ирмос: Утренюем утреннюю глубоку и вместо мира песнь принесем Владыце, и Христа узрим правды Солнце, всем жизнь возсияюща.

    Безмерное Твое благоутробие, адовыми узами содержимии зряще, к свету идяху, Христе, веселыми ногами, Пасху хваляще вечную.

    Приступим, свещеноснии, исходящу Христу из гроба, яко жениху, и спразднуем любопразднственными чинми Пасху Божию спасительную.

    Ектениа, и возглас: Яко святися и прославися пречестное и великолепое имя Твое, Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков.

    Песнь 6.

    Ирмос: Снизшел еси в преисподняя земли и сокрушил еси вереи вечныя, содержащия связанныя, Христе, и тридневен, яко от кита Иона, воскресл еси от гроба.

    Сохранив цела знамения, Христе, воскресл еси от гроба, ключи Девы не вредивый в рождестве Твоем, и отверзл еси нам райския двери.

    Спасе мой, живое же и нежертвенное заколение, яко Бог Сам Себе волею привел Отцу, совоскресил еси всероднаго Адама, воскрес от гроба.

    Ектениа, и возглас: Ты бо еси Царь мира и Спас душ наших, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.

    Таже кондак, глас 8:

    Аще и во гроб снизшел еси, Безсмертне, но адову разрушил еси силу и воскресл еси, яко победитель, Христе Боже, женам мироносицам вещавый: радуйтеся, и Твоим апостолом мир даруяй, падшим подаяй воскресение.

    Икос: Еже прежде солнца Солнце зашедшее иногда во гроб, предвариша ко утру, ищущия яко
    EASTER CANON, composed by pr. John Damascene (VIII century)

    Voice 1.

    Canto 1.

    Irmos: Resurrection day, we will enlighten, people: Easter, Lord Easter! From the death of God to life and from the earth to heaven, Christ our God brings us, conquering the victorious victory.

    Chorus: Christ is risen from the dead.

    Clear the senses and see the unapproachable light of the Resurrection of Christ shining, and rejoice at the river, let's hear clearly, victorious sipping.

    Heaven is worthy and merry, let the earth rejoice, let the world celebrate, the whole and invisible visible: the Christ of God is up, the joy is eternal.

    The same is the ektenia, and the cry: "For your power, and yours is the kingdom, and the power, and glory of the Father, and the Son, and the Holy Spirit, now and ever, and forever and ever."

    Canto 3.

    Irmos: Come, we drink new beer, not from the stony is barren the barren, but incorruptible source, from the coffin of Christ, in Christ, we affirm.

    Now all that is full of light, heaven and earth, and hell: let the whole creature celebrate the uprising of Christ, it is affirmed in it.

    Yesterday I took care of You, Christ, I will arise a resurrected day to You, I was crucified to You yesterday. Tell me yourself, Savior, in Your Kingdom.

    The same ektenia, and the cry: "You are our God, and to You we send glory to the Father, and to the Son, and to the Holy Spirit, now and ever, and to the ages of ages."

    Ipakoy, Tone 4:

    When the morning was come before Mary, and the stone was taken from the grave, hearing from the angel: in the light of the everlasting Essence with the dead, what are you looking for as a human being? You see the sepulchral veils, teetsy and peace prophesy, as the Lord rises, killing death, as it is the Son of God who saves the human race.

    And the reading in Gregory the Theologian, its the beginning: On my watch: I will read the packs of the brothers and sisters.

    Canto 4.

    Irmos: At the Divine guardians the God-loving Habakkuk will be with us and will show the luminous Angel, clearly saying: "Today is the salvation of the world, as Christ is risen, as the All-powerful.

    The masculine floor, as a virgin womb, opened, Christ appeared: "As a man, the Lamb is called:" Our Passover is blameless, for the tasteless filth is our Passover, and as though God is truly perfect in speech. "

    Yako is a single lamb, blessed by the crown of Christ, I was killed for all, Easter is cleansing, and the sun is shining from the coffin from the sepulcher red of righteousness.

    God the Father David, before the haughty ark of the skakasha playing, people are the same God's saints, having formed a sale in sight, we rejoice in the Divine, for Christ is risen as the Almighty.

    Ektenia, and the cry: Yako Blag and Thou art a lover of mankind, and to Thee we send glory to the Father, and to the Son, and to the Holy Spirit, now and ever, and to the ages of ages.

    Canto 5.

    Irmos: Morning morning is profound and instead of peace we bring the song to the Lord, and Christ will see the truth of the Sun, life shines out to all.

    The immense Thine benevolence, with the infernal bonds of content, is seen, to the light of the Idah, Christ, to the merry feet, Easter praising the eternal.

    Let's go, svezvosnii, proceed Christ from the coffin, as a groom, and celebrate the funeral feasts of the Passover of God saving.

    Ektenia, and cry: Yako be holy and glorify your honorable and glorious name, the Father, and the Son, and the Holy Spirit, now and ever, and forever and ever.

    Canto 6.

    Irmos: Thou didst descend into the nether regions, and thou hast crushed the everlasting ones, which are bound together, Christ, and threefold, as from Jonah's whale, thou art risen from the sepulcher.

    Having preserved the sign's purpose, Christ, you resurrected from the sepulcher, the keys of the Virgin are not injurious in your Nativity, and you opened the doors of Paradise to us.

    My Savior, living and unholy law, as God Himself led to Himself by the will, He raised up the whole of Adam, rose from the tomb.

    Ektenia, and cry: You are the King of Peace and Our Savior, and to You we send glory to the Father, and to the Son, and to the Holy Spirit, now and ever, and to the ages of ages.

    Also kontakion, Tone 8:

    Even though you descended into the coffin, Immortal, but you destroyed the hell with power and resurrected, as the victor, Christ God, the glory bearers of the world: rejoice, and grant peace to your apostles, give the resurrection to the fallen.

    Ikos: Even before the sun, the Sun has come sometimes to the grave, before the morning, looking for the anchor

    Скачать

    Верный ли текст песни?
    ДаНет