He's a man of the past and one of the present, a man who hides behind a mask behind a mask; a clown, a fool, believing it cool to be down or that the game is all about who laughs the last.
So he tells all his problems to his friends and relations, exposes his neuroses to their view. They accept as fact every masochistic mumble of his act-- how could they know what was false and what was true?
Sometimes when he wakes he feels he's walked into a dream but all it takes to remind him things are what they seem is the belief that the man behind the mask can really dance
Pirouetting smile he sees himself cavorting, Pierrot for a while before aborting to find relief in the shelter of the dark, most telling mask.
After all the pantomimes are ended he peels all the make-up off his face to reveal, beneath, the tears running all down his cheeks: alone, he opens to the world...but it's much too late. He's been left, in the end, without a face. Он человек из прошлого , и один из настоящее , человек, который прячется за маской за маской ; клоун , дурак , полагая, что это круто быть вниз или что игра все о том, кто смеется последним .
Таким образом, он говорит, все его проблемы своим друзьям и отношений , выставляет свои неврозы к их мнению . Они принимают как факт каждый мазохистское бормотание своего act-- как они могли знать, что было ложным и что было правдой ?
Иногда, когда он просыпается он чувствует, что он вошел в сон но все это занимает чтобы напомнить ему вещи , чем они кажутся является убеждение , что человек в маске действительно может танцевать
пируэты улыбка он видит себя прыгая , Пьерро на некоторое время до отмены чтобы найти облегчение в убежище темной , наиболее красноречивых маски .
После того как все пантомимы закончены он чистит все макияж с его лица выявить , внизу, слезы все бегущие по щекам : в одиночку , он открывает миру ... но это слишком поздно . Он был оставлен , в конце концов, без лица .